تبلیغ شماره 1

راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آنها درآمد خود را افزایش داده و پول نقد بیشتری به‌دست آورید بسیار زیاد هستند. به‌طور طبیعی بیشتر مردم تمایل دارند این پول بیشتر را در شرایط آسان و در خانه به‌دست آورند. کار در خانه مزایای بسیاری دارد. در زمان رفت‌وآمد به محل کار صرفه‌جویی می‌شود و هزینه‌های مرتبط با آن کاهش می‌یابد، ...

 

نیاز به غذا خوردن بیرون از خانه کمتر می‌شود، کنترل زمان در اختیار خود فرد قرار می‌گیرد و آسایش و امنیت روانی بیشتر است. فرآیندهای کار در خانه و یا دورکاری در سال های اخیر رشد بسیاری پیدا کرده‌اند و امروزه میلیون‌ها کارمند در سراسر جهان، از خانه‌های خود به انجام وظایف روزانه مشغول هستند.

اگر شما نیز به دنبال کسب درآمد از طریق کار خانگی هستید، نمونه‌های زیر را به‌عنوان بهترین گزینه‌ها مدنظر داشته باشید. البته از یاد نبرید که تا زمان اطمینان از موفقیت و ثبات کار خانگی خود، شغلتان را ترک نکنید. در غیر این‌صورت ممکن است با مشکلات مالی جدی مواجه شوید. می‌توانید در ابتدا از این کارها به عنوان شغل جانبی استفاده کنید و پس از کسب درآمد مناسب در دورانی طولانی، برای آینده شغلی  و سرمایه‌گذاری روی این موارد تصمیم بگیرید.

 

طراحی گرافیکی

گسترش ارتباطات مجازی، وب‌سایت‌ها و خدمات چاپ و تکثیر مدرن باعث بروز تقاضای زیادی برای تهیه و ارائه طرح‌های گرافیکی شده است. به‌طور طبیعی، این نیاز باید از طریق فعالیت طراحان و متخصصان این زمینه برطرف گردد. در نتیجه اگر به نرم‌افزارهای طراحی تسلط دارید و در خود استعداد مرتبط با این نیازها را مشاهده می‌کنید، در ورود به این بازار تردید نکنید. شرکت در فعالیت‌های پروژه‌ای به‌عنوان طراح نیاز چندانی به سرمایه و ملزومات ویژه ندارد و می‌توانید با مقدماتی اندک به موفقیت دست یافته و منابع درآمدی خود را تقویت کنید.

 

نظرسنجی‌های آنلاین

شرکت‌های بسیاری برای ارزیابی عملکرد خود به یاری افرادی چون شما نیاز دارند و برای شرکت در نظرسنجی‌ها مبالغی را پرداخت می‌کنند. این‌گونه فعالیت‌ها با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تبلیغ محصولی خاص صورت می‌پذیرد. در کنار نظرسنجی، مسابقات و برنامه‌های مشابهی نیز در برخی از سایت‌ها انجام می‌شود که مشارکت در آنها می‌تواند به کسب درآمدی بی‌زحمت بیانجامد.

 

منشی در خانه

اگر از تجهیزات مناسب تلفنی و رایانه‌ای برخوردار هستید و صدای قابل قبولی دارید می‌توانید در خدمات منشی مجازی و از راه‌ دور شرکت کنید. شرکت‌های بسیاری تمایل دارند از وجود منشی‌های غیرمستقیم استفاده کنند و این فرصتی مناسب برای شما است تا از خانه به جوابگویی تلفن‌ها و راهنمایی مشتریان بپردازید. حتی می‌توانید مجموعه‌ای را راه‌اندازی نموده و به‌صورت گسترده‌تر به ارائه این‌گونه خدمات بپردازید.

 

تولید صنایع دستی

مراکز متعددی وجود دارند که به‌عنوان واسطه، امکان تهیه و تولید کالاهایی چون جعبه‌های تزئینی، لوازم تزئینی و غیره را فراهم می‌سازند. امروزه شمار این مراکز بسیار زیاد است و با مراجعه به آگهی‌های منتشر شده در روزنامه‌ها به سادگی قابل دسترسی هستند. این شرکت‌ها مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه کالا را به همراه دستورالعمل ساخت آنها به شما ارائه می‌کنند و در نهایت، کالای تکمیل‌شده را از شما می‌خرند. البته اگر قصد ورود به این بازار را دارید، حتما اعتبار شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا در نهایت دچار ضرر و زیان نشوید.

 

نویسنده وب‌سایت

کارکردن برای سایت‌ها و دیگر مراکز مجازی به‌عنوان نویسنده درآمد اندکی دارد. با این حال فعالیتی جذاب و دلپذیر است که می‌تواند به توسعه توانایی شما کمک کند. به‌علاوه پس از گذشت زمان و طرح نام شما به عنوان نویسنده، رفته‌رفته امکان افزایش دریافتی و ورود به حوزه‌های جدی‌تر نویسندگی را نیز پیدا می‌کند. در نتیجه اگر زمان کافی دارید و به حوزه نویسندگی، نقد یا بررسی علاقه‌مند هستید، در ورود به این عرصه تردید نکنید.

 

مدیر یا پشتیبان وب‌سایت

برگزیدن این حرفه به اندکی تخصص در حوزه‌های مرتبط با فضای مجازی نیاز دارد. اما این تخصص بسیار اولیه است و می‌توان در زمانی محدود آن را به‌دست آورد. این کار کاملاً مقرون به‌صرفه است، چراکه با توجه به رشد روزافزون سایت‌ها، نیاز به پشتیبان و مدیر نیز افزایش می‌یابد و می‌توانید با آموزش‌های خاصی که در فضای مجازی نیز به سادگی یافتنی هستند، وارد این عرصه شده و درآمدی را به آسانی کسب کنید. البته ورود به حوزه‌های مدیریت تخصصی وب‌سایت به دانش عمیق‌تری نیاز دارد و مستلزم صرف زمان بیشتری است. می‌توانید در ابتدا کار را با انجام امور محدود آغاز کنید و در صورت موفقیت در گام‌های نخست، آرام‌آرام بر دانش تخصصی خود افزوده و این کار را به حرفه اصلی خود بدل سازید.

 

 

منبع

معیشت

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی