تبلیغ شماره 1

آگاهی از قدرت ساختار حقوقی شرکت، در واقع امتیاز ثروتمندان نسبت به فقرا و طبقه ی متوسط است. هوش مالی و یا همان IQ  مالی، در واقع تسلط بر بسیاری از مهارت ها و استعدادهاست، اما من به شما می گویم که ترکیب چهار مهارت فنی یاد شده مبنای هوش مالی و بالا برنده ی آگاهی مالی یک فرد است.

 

مهارتهای زیر را حتما مطاالعه کنید:

 

"مهارت شماره ۱  حسابداری است"

یعنی سواد مالی و مهارت حیاتی اگر می خواهید یک امپراطوری بسازید.هر چه مسئول پول بیشتری باشید به دقت بیشتری نیاز دارید وگرنه ساختمان تان شروع به ریزش می کند.این کار سمت چپ مغز (یا محل تحلیل جزئیات)است.سواد مالی توانایی خواندن و درک اظهارنامه های مالی است. این قابلیت به شما اجازه ی شناسایی ضعف ها و قوت ها در هر تجارت را می دهد.

 

"مهارت شماره۲ سرمایه گذاری است"

که همان علم پول سازی از پول است.این مهارت شامل استراتژی ها و فرمول ها است.این کار را سمت راست مغز (یا بخش رفتار خلاقانه) انجام می دهد.

 

"مهارت شماره ۳ درک بازارهاست"

علم عرضه و تقاضا نیاز به دانستن ابعاد "فنی" بازار دارد و محرک آن احساسات است. عامل دیگر بازار، منطق "اساسی" یا اقتصادی یک سرمایه گذاری است که نشان می دهد که بر مبنای شرایط فعلی بازار آیا یک سرمایه گذاری معقول است یا خیر.

 

"مهارت شماره ۴ قانون است"

برای مثال شرکتی که مجهز به مهارتهای حسابداری، سرمایه گذاری و بازارها است می تواند رشد انفجاری در پی داشته باشد. فردی که از مزایا و حفاظت های مالیاتی شرکت آگاه است می تواند سریع تر از یک کارمند ثروتمند شود.

 

مزایای مهارت بر قانون بیشتر در دو جنبه تاثیر زیادی دارد:

۱ -مزایای مالیاتی: یک شرکت می تواند کارهای بسیار زیادی انجام دهد که یک فرد به تنهایی مجاز به انجام آن نمی باشد.مثلا پرداخت هزینه ها قبل از اعمال مالیات ها. کارکنان پول در می آورند و مالیات می دهند و سعی می کنند با باقی مانده ی آن زندگی کنند.یک شرکت پول به دست می آورد، هر چقدر که بتواند هزینه می کند و از مبلغ باقی مانده مالیات می دهد.این یکی از بزرگترین ترفندهای قانونی مالیاتی است که ثروتمندان از ان استفاده می کنند.


۲ -حفاظت در مقابل دعاوی حقوقی: ما در جامعه ای اهل مرافعه زندگی می کنیم.هرکس منتظر فرصتی برای شکایت از شماست.ثروتمندان حجم اعظم ثروتشان را با استفاده از اهرم هایی همچون  شرکت ها و صندوق های امانی از چشم طلبکاران پنهان می کنند.زمانیکه شخصی از یک فرد ثروتمند شکایت می کند،نهایتا در مواجه با وکلای حقوقی او در می یابد که آن فرد ثروتمند در واقع چیزی ندارد هر چند همه چیز را کنترل می کند.

 

بطور خلاصه:

ثروتمندان دارای شرکت

۱-درآمد

۲-هزینه

۳-پرداخت مالیات

 

کارکنان که برای شرکت ها کار می کنند.

۱-درآمد

۲-پرداخت مالیات

۳-هزینه

به عنوان بخشی از استرانژی مالی کلی قویا توصیه می کنم که شرکت خودتان را به گونه ای اداره کنید که دارایی هایتان را پوشش دهد.

 

 

منبع:

سایت کار برای زندگی و نه زندگی برای کار

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی